17 octombrie 2008

Mancare si teatru

Din multele evenimente din acest weekend despre care v-am vorbit zilele trecute, am reusit astazi sa ajung la 2: Bucharest Food Festival si lansarea noii stagiuni teatrale.

La ce publicitate a avut, destul de agresiva zic eu, ma asteptam la destul de multe din partea acestui "festival al mancarii". Se tot zvonea de degustari pe saturate, preutri promotionale, nenumarate produse traditionale si o multime de restaurante din mai multe influente culinare. Dar asta e doar la nivel de reclama.

bucharest food festivalbucharest food festival

Ce am gasit poate fi rezumat in pozele de mai sus: multa miere, niste produse vegetariene si cu specific eco, o ferma de melci, si 2 ciobani cu produse traditionale (branza, cascaval, pastrama, etc). Cam atat. Deci in 10 minute maxim vizitai tot. Mult trambitatele resturante erau de fapt niste gherete cu o masa-n fata si 4-5 produse propuse. Nici vorba de preturi promotionale si rar cate-o degustare ceva. Si acolo unde era se bulucea lumea cu mic cu mare. Si nu se multumeau cu putin. Bagau cat duceau. C-asa-i romanu'. Ii dai, ia cat poate. Am plecat cu un gust amar d-acolo. Imi dau seama ce porcaiala o sa fie maine si poimaine p-acolo.

In continuare am fost la lansarea noii stagiuni teatrale in fata hotelului Novotel. Nu ma asteptam la prea multe dupa deziluzia de mai devreme. Si mai ales ca evenimentul nu a inceput la ora anuntata. Dar de indata ce a inceput, totul a decurs foarte bine. Gongul oficial, un discurs al directoarei radiodifuziunii, o gustare oferita din parte casei si mai ales un spectacol in noul amfiteatru inaugurat cu aceasta ocazie in imediata apropiere a hotelului. Totul organizat cu atentie si bun gust.

lansarea stagiunii teatrale 2008-2009lansarea stagiunii teatrale 2008-2009

Piesa de teatru a desavarsit seara. Am asistat la jocul actoricesc al unor tineri talentati cu mare potential. Se mai vedea cate-o mica crispare si mici scapari in implicarea efectiva si in transmiterea sentimentului dar asta se castiga cu timpul. Dar prin naturaletea si daruirea lor a iesit o piesa buna care-si indeplineste pe deplin menirea: omul pleaca binedispus, fericit si fara sentimentul de pierdere de timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu