19 noiembrie 2008

Candidati alegerile parlamentare II

Revin azi cu continuarea recenziei candidatilor. Ieri v-am prezentat candidatii de la colegiul 8 camera deputatilor. Au mai ramas candidatii pentru senat din colegiul 4. Sa vedem ce e de ei.
  • Laszlo Kovats UDMR - Din nou nu inteleg de ce UDMR candideaza la Bucuresti. Cred ca niste candidati doar in Ardeal le-ar fi fost suficienti. Mai ales ca in parlament intra doar cate un ales din fiecare colegiu. Nu vad ce sanse au prin sud.
  • Vlad Naicu PNL - Nu l-am vazut pe nicaieri. Nu am auzit de el. Nici nu stiam ca exista. Si asta pentru ca toti stalpii sunt plini de candidatul PNL la camera deputatilor. Senatorul este total ignorat. Probabil nici ei nu cred in sansele lui. E doar de umplutura.
  • Anca Boagiu PD-L - ultimul om de pe planeta pe care l-as vota. Am o antipatie profunda fata de doamna. Si asta din perioada in care era promovata intens de domnul Basescu. Ajunsese chiar ministrul Transporturilor. Bineneteles ca a facut praf tot ce a apucat p-acolo. Nu sunt misogin dar mi se pare culmea ca o femeie sa ajunga ministrul Transporturilor. Doamna a absolvit Facultatea de Constructii, sectia Hidrotehnica in 1995 si in 2000 a ajuns ministru. Deci nicio tangenta cu transporturile. Poate cu transportul apei. Pai in ritmul asta ma astept sa ajung si eu ministrul comunicatiilor in vreo 4-5 ani. La alegerile locale, cand doamna a candidat pentru postul de primar la sectorul 2, m-am dus la vot intentionat pentru a vota impotriva dansei. Probabil asa voi face si acum
  • Serban Nicolae PSD-PC - Singurul candidat pe care l-as vota. Si asta in principal pentru a-i da o bucata doamnei Boagiu.
  • Daniel Fuciu PNG - Cunoscut prin apelativul "un domn Fuciu" dat de catre Gigi Becali la prezentarea cadidatului partidului pentru primaria capitalei: "Va fi un domn Fuciu. Nu-l cunoaşteţi, nu e persoană de notorietate. Nu mai ştiu cum îl cheamă, parcă Dan Fuciu". Parca tot acest domn candideaza si acum.
  • Aurel Cristea PRM - Nume care nu-mi spune nimic. Intr-un partid matusalemic ce-l are la conducere pe Vadim, n-ai cum sa te faci remarcat.
  • Constantin-Nicolae Hateganu PVE - Un partid anonim, un candidat anonim. El va fi singurul care se va vota

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu