16 noiembrie 2008

In miez de noapte

  • In seara aceasta am asistat la un spectacol grotesc in tribunele stadionului Ghencea. Un exemplu de manual la capitolul cum sa nu organizezi un meci. Voi reveni cu un rezumat mai incolo
  • Frig afara. Inghetau mainile pe seminte. Ca nu merge sa mananci samanta cu manusi. Si baietii din teren nu dadeau semne ca ar vrea sa ne incalzeasca. In repriza a doua ce au mai miscat.
  • La intoarcere am intalnit si o masina (nu mi-am dat seama ce marca) infipta intr-un refugiu nou construit pe Vacaresti. Probabil era la o liniuta spontana si nu stia traseul. Ca refugiile nu-s semnalizate.
  • La ora 0:15 minute baietii lucrau la curatarea liniilor de tramvai in intersectia de la Dristor. Ora 0:15 noaptea de sambata spre duminica. Frig extrem afara. N-au lucrat cu lunile si s-au gasit acum in miez de noapte in weekend.
  • Bineinteles ca mi-am gasit locul de parcare ocupat. Niste baieti s-au gandit sa traga o bauta acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu