15 noiembrie 2008

Jigsaw is back!

saw v posterSaw V (2008)

De cand am aflat ca va fi un Saw V, mi-am dorit sa-l vad. M-a prins seria inca din primele minute ale primei parti. Rasturnarile de situatii, tensiunea, inventivitatea, totul mi s-a parut extrem de bine pus la punct. Cred ca e o adevarata provocare sa fii casatorita cu scenaristul Leigh Whannel. El a scris primele 3 parti, cele mai bune dintre toate.

Aseara am vazut Saw V. Incepe dur. Fara generic, direct cu prima capcana. Si prima victima. La fel ca si Saw IV. Filmul poseda elementele care au facut celebra seria: capcane, intorsaturi de situatii, incercari macabre, tensiune si coloana sonora. Dar nu aduce nimic nou. In mare doar explica seriile anterioare. Mie, ca un fan al seriei, mi-a placut. Dar pare ca doar acestora li se adreseaza. Ca un privitor pentru prima oara a unui film din serie, nu pricepi nimic decat violenta extrema si o minte bolnava a unui scenarist/regizor.

Intr-adevar motto-ul filmului e bine ales: "you won't believe how it ends". Si chiar a fost bine ales finalul. Explicat, infricosator, enigmatic si insotit de celebra coloana sonora. Din partea unui fan al seriei, filmul primeste nota 7/10. Daca nu sunteti fan sau nu tolerati violenta extrema, nu v-il recomand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu