28 noiembrie 2008

Sa va votati intre voi

Din 4 in 4 ani se face apel la pulime populatie sa iasa la vot. Acum parca mai mult ca niciodata. Toti candidatii/analistii si-au dat seama de absenteismul masiv care va fi la acest scrutin si cam asta au in orice discurs electoral "mergeti la vot", "iesiti la vot", "sa votam". Nici nu se mai ataca intre ei (doar in cazuri exceptionale si atunci iese urat). Tot ce incearca e sa scoata cat mai multi oameni la vot. De ce oare? E cumva deja stabilita grila de intrare in parlament? E nevoie doar de o statistica decenta a prezentei la vot (vot care oricum nu conteaza)?

Data alegerilor este printre cele mai prost alese. Si de Sfantul Andrei si inainte de o zi nationala care pica lunea deci un weekend prelungit si o exceptionala oportunitate de a pleca din localitate. Sigur nu o sa aibe lumea ceva mai bun de facut in aceasta duminica decat sa voteze.

Pana si presedintele Bazeus si-a dat seama de absenteismul prefigurat si a facut joi seara un apel la romani pentru a merge totusi la vot.

avem nevoie de un Parlament cât mai reprezentantiv, care să-i reprezinte pe toţi românii şi care să poată lua măsurile necesare pentru diminuarea efectelor crizei

Maharii care vor intra in parlament nu resimt criza precum omul de rand. Nu o sa mai aibe 10 milioane in cont, o sa aibe doar 3. Dar le are. Bogatasul nu va muri de foame pe perioada crizei. Piata se va debloca si criza va trece. Dar omul de rand, ala cu nevoile, e dat afara ca se inchide fabrica. Ala ce face pana trece criza si mai poate si el sa-si gaseasca un loc de munca? Ala o resimte. Si trebuie sa-si indeplineasca el datoria lui de cetatean si sa se duca la vot sa-i trimita in parlament pe unii pentru care criza e doar pe hartie si nu in farfurie.

Io m-am saturat de datoria asta de cetatean. Mai vreau sa am si drepturi ca datorii tot am. Eu ce drept am de la nesimtitii aia care se tolanesc in parlament (in rarele momente cand dau p-acolo)? Fac si eu un apel ca sa se prezinte toti la munca in parlament. Se vor prezenta? Nu. Ii va durea tot acolo unde i-a durut si pana acum de problemele mele. La fel ma va interesa si pe mine de reprezentarea si reprezentativitatea lor. Eu nu ma simt reprezentat de niciunul din aia. I-am prezentat aici si p-aia de la senat si p-aia de la deputati in colegiul meu. Toti o apa si-un pamant. Tot de partid asculta.

Asa ca eu ii voi lasa pe mahari sa se voteze intre ei si le urez ca prezenta la vot sa fie cat mai mica cu putinta si sa avem un parlmant cat mai nereprezentativ. Criza usoara.

Un comentariu:

  1. Bine zis omule... M-aş bucura totuşi să meargă lumea la vot şi să facă treaba cu maimuţa... (Ştii tu, desenezi o maimuţă pe buletin şi pui ştampila pe ea)

    RăspundețiȘtergere