17 decembrie 2008

Mizerii online

Pana la urma m-am simtit eu si am sunat la shopix pe la 4 jumate. Telefonul initial l-am dat pe la 10. Inca se cauta in baza de date probabil. Raspunde o tanti si zic problema. "Aaaaa... da, numele va rog". Dau numele. "Aaaaa.. stati sa verific. O secunda, va rog". Astept. "Aaaaa... da, aveti... aaaa... stati sa iau legatura cu aaaa... cu colegul care se ocupa de.... aaaaaa..... asteptati o secunda". Ma pune pe hold si astept vreo 2-3 minute. Raspunde o voce masculina "Domu... Gigel. Da...aaaaaa..... m-am informat... am incercat saaaaa.... dar n-am obtinut okul furnizorului la timp adicaaaaa... pana pe la 2-3 si asa caaaaaaa.... trebuie sa plasati o comanda si maine cel mai devreme se poate livra". Parca a balmajit el si ceva cu scuze dar nu prea s-a inteles ca vorbea si repede intre momentele de pauza. Parca si vad ca maine ma anunta ca s-a produs o neintelegere pe parcurs si produsul intarzie o zi.

Sa nu uit sa mentionez ca la pcbay nu mai am nicio comanda. La istoric comenzi nu mai apare nimic. Au vazut probabil ca au uitat de o comanda si cum nu era consistenta au zis ca nu se merita sa mai sune clientul, sa mai ceara scuze. Mai bine stergem direct comanda si gata. Poate a gresit omu' cand a trimis-o.

Sa tot cumparam de la magazinele online. Relatia cu clientii e la pamant. Niciun magazin online nu stie ce e aia proptitudine. Cand ai auzit textul "va vom anunta in cel mai scurt timp" poti sa-ti iei adio de la vreun telefon ulterior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu