17 decembrie 2008

Sa tot cumperi de la magazinele online

Zilele trecute eu si DB ne hotarasem sa schimbam tuneru tv de la laptop. Am scapat de cel vechi si am pus ochii pe unul nou. Asta dupa indelungi studii. Acum apare problema de unde il luam?

Prima oara am zis PcBay. Stau relativ aproape de ei, imi sunt in drum, preturi mici, amabili. Am dat comada pe 15 seara. Acum, 17 decembrie ora 1 ziua nu am primit niciun telefon de la ei. Deci cel putin 36 de ore. Si pe site se lauda ca poti ridica produsul imediat de la sediu daca se afla in stoc. Intr-adevar nu se mentioneaza si intervalul de la plasarea comenzii pana la confirmarea ei telefonica. Oricum, sunt foarte rapizi.

Dimineata asta am zis ca imi bag picioarele in PcBay si sun eu la shopix sa intreb daca au tuneru ala si daca il pot ridica azi de la sediu. Pe siteu lor scria ca e in stoc. Raspunde o duduie si o intreb daca imi poate oferi niste detalii cu privire la un produs. Ea imi cere codul shopix al produsului. Eu ii explic ca nu stiu eu coduri ca nu sunt in fata calculatorului. Cu greu ajunge la produsul solicitat de mine si avea deja o tonalitate de chin maxim la care a fost supusa. Imi spune apoi ca voi fi contactat in cel mai scurt timp pentru a mi se da detalii cu privire la stoc si toate cele. La 10 am dat eu telefonul. E acu ora 1. 3 ore. Cat naiba dureaza sa pui o intrebare despre stocu ala???

Deci sa tot cumperi de la magazinele online. Dar cand vine vorba de proptitudine in relatia cu clientul poti sa abandonezi din start.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu