25 decembrie 2008

Zi de sarbatoare

E superb sa te plimbi intr-o zi de sarbatoare prin Bucuresti. De la primele ore ale diminetii se aude ceva ce foarte rar exista in Bucresti: linistea. Din cand in cand mai trece cate-o masina pe strada, magazinele sunt inchise, oameni putin pe strada. Totul e amortit. E o perioada ideala sa iesi la o plimbare de orice fel. Cu masina ca strazile sunt pustii. Pe jos ca vremea e frumoasa. Si cu mijloacele de transport ca sunt goale si ele.

Am facut si eu o plimbare azi pe jos prin Bucuresti. Vroiam sa vad ce s-a mai ales de megapartia bucuresteana din Tineretului. Zace noroiul pe ea s-acuma. Probabil o sa puna la vara gazon si o sa se dea bucuresteanul cu schiurile pe iarba. M-am consolat cu vinul fiert.

La intoarcere am admirat si resturile accidentului de aseara de pe soseaua Iancului. Ce poti sa faci cand iti parchezi masina regulamentar si intra un papitoi beat ranga in masina ta? 6 a distrus. Mai erau 3 epave azi la fata locului. Am auzit eu o explozie aseara. Am considerat-o petarda. Am aflat azi de la stiri ce petarda a fost.

Craciunul va anunt ca este fericit ceea ce va doresc si voua. Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu