20 ianuarie 2009

Copiii chiar vin dotati cu penis?

Am vazut pe multe bloguri prezentarea diverselor fraze din cautari prin care lumea a ajuns pe acel blog. Si multe foarte amuzante. M-am gandit sa vad si eu cam ce fraze amuzante mai cauta lumea si ajunge pe blogul meu. Unele sunt chiar foarte amuzante.

tommy lee penis - un profil complet il poate face Pamela Anderson.

am parcat deampulea - sa nu fii surprins daca nu-ti mai gasesti masina acolo sau daca e cat de cat deteriorata.

andi rechin bucuresti - nu recunosc nimic.

au sapat groapa adanca - acuma fiecare dupa cum poate si cat il tine. Unii mai adanc altii mai la suprafata.

ceafa de porc - ce doreste domnul la garnitura?

copii dotati cu penis - studii multiple si aprofundate au observat acest straniu fenomen: unii copii vin dotati cu penis si au fost denumiti baietei si altii vin fara si au fost denumiti fetite.

cum putem marii penisul - peniiiiiiiiiiiiiiiiiiis. E suficient?

cioara inteligenta - e noul model dotat cu telecomanda. e in teste si va aparea cat de curand pe piata.

experientele femeilor maritate in egypt - aceleasi ca si ale celor maritate prin Europa dar fara alcool

expunerea organelor genitale in fata unui minor infractiune - deocamdata da. Nu e voie si nu e frumos.

oferte telefonie oringe famili - da greu rau cu tastatura aia. Nu merge deloc. Mai bine iei alta.

reclame cu mancare sanatoasa - s-a inventat asa ceva?

record adancime sapat - daca e vorba de romani atunci pana-n China

top 10 instrumentele din pantaloni - io as enumera batista, servetele, bani, telefon, chei. Cred ca mai exista si altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu