29 ianuarie 2009

Ignoranta si nesimtirea RDS

Despre RDS, profesionalismul si dorinta lor de munca a mai scris si VisUrat de curand. Vin si eu cu o completare.

De vreo cateva luni, la mine in familie s-a pus problema trecerii abonamentului de cablu tv de la UPC la RDS. Motivul principal era gsptvu. S-a dus mama de vreo 2-3 ori la casieria care e la 2 pasi de blocul meu pentru informatii. N-a obtinut decat amanari si promisiuni de revenire cu un ulterior telefon de confirmare/informare: "Va vom suna noi in cateva ore". Pesemne ca nu mai vor bani, nu mai vor clienti. La ei nu se resimte criza. Nu e suficient sa le vina clientul la usa in loc sa alerge ei dupa el.

Azi s-a dus din nou sa-i intrebe de sanatate. Eu am rugat-o sa intrebe si de restul serviciilor disponibile, pe langa cablu tv (net si telefon). A avut ghinion si a dat peste un tip fara chef de munca si zeflemist. A expediat-o repede d-abia scotand cateva cuvinte.

In mare a aflat urmatoarele: nu exista posibilitate de internet, exista doar telefon iar pentru cablu tv va trebui sa ceara niste detalii suplimentare si va reveni cu un telefon cat de curand. Clasicul raspuns. Mentionez ca stau la bulevard in Pantelimon. Pe scara mea exista deja tras cablul de la RDS. Tot ce trebuie facut e doar scoaterea mufei din splitter-ul UPC si introducerea in ala alaturat al RDS. 2 minute cu tot cu aducerea scaunului.

Contrar asteptarii mamei de data asta chiar au revenit cu un telefon. Voce de femeie infipta. Mesajul scurt, la obiect si care pe mama a lasat-o fara replica: "Doamna, seful mi-a spus sa va comunic ca la dumneavoastra pe scara nu exista semnal suficient"

Deci semnalu' asta e ca apa calda: nu urca la etajele superioare. Pai daca nu e, eu i-as transmite sefului sa mai bage o galeata de semnal d-asta. Se da la kil? Trebuie impins de la spate sa vina pe cablu? E timid si fricos ca fata mare la maritat?

Ce mi-ar fi placut sa-mi dea mie replica asta fatuca. Mama n-are ea treaba cu comunicatiile cu semnale cu d-astea. Dar electronistul din mine era la fix pe subiect.

In concluzie, poa' sa-si bage semnalu ala-n c*r ca doar nu stau eu sa ma milogesc de ei sa le dau bani. Si atunci cand mogulii vor vedea rapoartele financiare si cifrele incep sa li se para nasoale sa isi mai arunce cate-un ochi si pe la lucratorii de pe plantatia casieriilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu