1 ianuarie 2009

Revelionul din strada

Miezul noptii a fost aproape de a ma prinde in autobuz. Si asta datorita traficului exceptional din Piata Unirii, incompetentiei politailor si incapatanarii soferului care refuza sa deschida usile cand era evident ca va avea ceva de asteptat in intersectie.

Cu chiu cu vai am ajuns si spre Piata Constitutiei. Am prins si cele 2-3 vorbe ale domnului primar. Dar am prins si momentul esential, scopul de altfel al vizitei mele in piata si anume spectacolul de lumini si artificiile. A fost destul de frig dar dupa primele minute a trecut si corpul s-a obisnuit cu frigul.

Am remarcat ca au fost foarte multi oameni. Din pacate, unii foarte ingusti la minte. Cat creier iti trebuie sa faci pe teribilistu' si sa spargi tu o sticla de sampanie trantind-o de asfalt in mijlocul multimii? Asa s-a strezit DB cu o sticla-n picior. Noroc ca nu a patit nimic. Oricum teribilistii au disparut imediat. Era imposibil sa identifici pe cineva acolo.

Vroiam sa fac mai multe poze si filmulete. Din pacate bateriile si frigul m-au cam impiedicat. Mai jos aveti ce am reusit eu sa surprind din artificiile si jocul de lumini din Piata Constitutiei.

revelion piata constitutiei
revelion piata constitutiei
revelion piata constitutiei
revelion piata constitutiei
revelion piata constitutiei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu