22 ianuarie 2009

Romanul e inventiv

Imaginatia posesorilor de masini e fara limite. Mergeam ieri pe strada in drum spre serviciu cand trec pe langa un Opel Frontera parcat. La prima vedere nimic neobisnuit. Observati poza de mai jos:

opel frontera tuning
Poza a fost facuta dupa ce am trcut vreo 10 metri de masina si m-am oprit parandu-mi-se ca vazusem ceva nelalocul sau. La prima vedere nu pare nimic anormal. De aceea nici nu mi-a sarit in ochi instantaneu. Vroiam sa public poza aseara dar m-am luat cu altele si am amanat. Dar azi dimineata am gasit pe un blog un alt mandru sucevean posesor de bomba tunata. E posibil sa fie p-acolo un service de tuning extrem special pentru masini care pot fi inscrise in proglamul rabla. Cand o duci la predare sa faci impresie.

Suceveanul meu nu e chiar asa expresiv fata de Cupidonul gasit de altii. Asa ca va invit sa aruncam o privire mai atenta in partea din dreapta jos a imaginii mele. Vedeti ceva? Sa va ajut putin:

opel frontera tuning
Deci aici ajung toate accesoriile din autobuze si tramvaie. In mod sigur inauntru are si ciocanelul de spargere a geamurilor in caz de urgenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu