14 ianuarie 2009

Sunt balanta!

Ziua de azi a fost destul de bogata in stiri si mai ales desoperiri ravasitoare. Si aici ma refer la socul care m-a cuprins la aflarea vestii ca sunt 13 zodii in loc de 12. S-a mai descoperit una. Ophiuchus i s-a spus. Era acolo ascunsa dar nu o vedea nimeni. Pana acum. E plasata intre fostele scorpion si sagetator. Si s-a produs o dereglare totala si a datelor celorlalte zodii.

La auzul acestei stiri simteam deja cum mi se taie picioarele sub mine. Tot acest timp am fost inselat, am trait intr-o iluzie. Nu mai sunt scorpion. Nu mai sunt introvertit, ascuns, misterios, razbunator, spion si mai ales initiator in mistere. Cica sunt balanta. Adica un permanent nehotarat. Pendulez intotdeauna intre decizii. Mi s-a dereglat tot sitemul de valori. Am fost resetat si trebuie sa o iau de la zero. Si nu numai eu. Probabil de aici s-a declansat si criza mondiala. O sa vina numerologii si o sa se ia si de cifra 13. Mare ghinion aici. Trebuie sa ma pun pe studiat sa-mi insusesc noua zodie cu atributiile/proprietatile ei.

Deja celelalte stiri au trecut neobservate. Una ar fi o relativa stabilizare a cursului de schimb leu-euro. Asta in sensul in care nu s-a mai devalorizat vertiginos leul. Ieri era 4.2985. Azi s-a oprit la 4.2772. Scaderea asta mi se pare nesemificativa si va fi rapid anihilata zilele viitoare de o noua crestere. Nu vad nimic care sa opreasca euro din drumul sau ascendent. Economia noastra care duduie, increderea in leu, increderea in piata noastra a investitorilor, noua putere si interesul ei pentru pulime, toate astea vor conduce la devalorizarea continua a leului.

Am mai aflat azi ca frasunelile din monstruasa coalitie continua. Baronul Oprea si-a dat demisia. Si Vulpea Ardelean, motivul discordiei, si-a dat demisia. Acum asistam la lupte interne in pesedeu. Unii vor excluderea lui Oprea din partid. Netoiu si hoardele de jachete rosii din Ilfov fac mitinguri pentru sustinerea mai marelui de la judet. Ma astept la o inregimentare a lui Oprea in pedeleu cat de curand. Putin le pasa scursurilor din guvern de criza. Ei sunt ocupati de impartirea cascavalului cat el inca mai exista. Poate ca nu mai iese toata roata. Dar de o bucata tot se agata ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu