12 ianuarie 2009

Tariceanu are grija de familie

Am gasit pe telefon o poza din decembrie trecut si mi-am amintit ca vroiam sa scriu de grija pe care o are Tariceanu pentru fosta sotie. Am avut ocazia de a o vedea (bine, nu chiar o vedeam dar vietuiam prin preajma locuintei dansei) in ultimii 2 ani. Nici macar nu stiam pe cine aveam prin vecinatate. Am aflat in ultimul an. Si de atunci mai urmaresc, cand timpul imi permite, cum se descurca doamna. In primul rand sa vedem o poza si ce avem in ea:

tariceanu are grija de familie
1. Soferul. Da, are sofer personal. Platit de Tariceanu, cel mai probabil. Eu stiu ca e doar sofer. Nu bag mana in foc pentru mai multe. Omul isi petrece ziua prin preajma locuintei doamnei, o ajuta cu diverse cumparaturi, sacose, etc. Cateodata e la masina, cateodata nu e. Din momentul in care intra in cladire nu stiu ce se intampla. Difera totusi timpul petrecut in cladire. O mai primi si el o tratatie, o apa plata, etc. Din bun simt macar.

2. Masina personala a soferului. E un VW Passat break de model precedent actualului.

3. Masina personala a doamnei. Bineinteles, Citroen. Bineinteles, donata de Tariceanu. Citroen C5 break mai bine spus. Prima oara cand a aparut in Romania l-am vazut in poarta doamnei. Inainte avea un Picasso. Si ala modelul cel mai recent, bineinteles.

4. Locuinta doamna. Nu am vazut-o decat de 2 ori in balcon de-a lungul vremii. Ceva vreme am banuit ca are sigilata usa la balcon. Locuinta banuiesc ca e destul de incapatoare si intr-o zona ultracentrala.

Tariceanu e un om simtit, importator de Citroen, cu frica lui Dumnezeu si cu grija pentru familia lui. Acum stiu ca e printr-o vacanta prelungita prin strainatate. Sa simta ca nu mai e premier si a devenit mai "liber". Petrece criza la altii.

Deci actuala sotie nu are de ce sa-si faca griji. Daca domnul Tariceanu va decide ca vrea ceva mai proaspat, cum s-a mai speculat anul trecut prin presa, are viitorul asigurat si, bineinteles, Citroenul si soferul la poarta.

Un comentariu: