19 martie 2009

Ziare... carti......

In dimineata asta am plecat spre servici la 6:45.... cand ma asez linistita sa traversez strada vad pe trotarul de vis-a-vis o coada enorma la ziare. Prin enorma a se intelege cam 60 de oameni ca am numarat pana spre 40 si mai erau destui...

Nu am reusit sa fac poza fiindca in momentul cand am vrut sa fac asta m-au repezit rapid 2 tipi de la coada. Si am fugit repede la metrou (daca faceam poza dupa celalalt trotuar nu se vedea mare lucru ca e unghiul prost).
Am inteles ca este super oferta: “Oferta speciala 7.99 lei ziar+carte de joi 19 martie” la ziarul Adevarul. Si erau oameni care luau cam 3 carti.

Ieri a fost acceasi situatie cu alt ziar. Eu stateam la coada sa iau anuntul telefonic. O tipa a luat toate ziarele si revistele de scandal existente pe piata (chiar nu cred ca ratat nimic). Si 2 ziare cu carte. Super combinatia.

Revenind la ziua de azi.... Am auzit ca s-au luat 3 carti fiindca au sarit cei din spate: "dati doar cate una sa ajunga la toti!".

Oamenii cumpara. Sunt frumoase. Sunt carti bune. Dar oare cati dintre cei ce cumparau azi le vor si citi vreodata?

Cred ca succes mai mare decat cel pe care il au acum aceste ziare ce vand cultura l-ar avea ideea lui Zoso.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu