18 mai 2010

Televizoare nehotarate

In ultimele zile m-am uitat si eu pe ce a mai aparut nou in materie de televizoare.
Din site in site am ajuns la un LG. Si brusc nu am mai inteles nimic.
Acelasi parametru la distanta de cateva linii apare din neant... desi mai devreme el sigur nu era... Daca nici pe site-ul oficial nu pot afla informatia corecta unde ar trebui sa o aflu?
Oricum am pus o poza cu parametrii si daca vreti sa vedeti televizorul care nu are dar are Intrare RGB (D-sub 15 pini) puteti intra aici.

2 comentarii:

  1. Mână tristă, când copiezi un material, uită-te, nu fi prost, vezi dacă este totul ok.
    Dacă "beleşti" ochii atent în imaginea de mai sus, vei descoperi şi alte funcţii pe care le are / nu le are, în acelaşi timp.
    Sunteţi de-ai lui jiji, hahalerelor ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta da:)). Producatorul e cam nehotarat

    RăspundețiȘtergere